« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji;

2. Stwierdzenie quorum;

3. Przedstawienie porządku obrad;

4. Zatwierdzenie sprawozdań stałych Komisji Rady Gminy Łagiewniki z działalności w roku 2019.

a) Sprawozdanie Komisji Budżetu, Finansów i Planowania

b) Sprawozdanie Komisji Rolnictwa, Leśnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki

c) Sprawozdanie Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury, Sportu, Spraw Społecznych, Porządku i Bezpieczeństwa Publicznego

d) Sprawozdanie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

5. Sprawozdanie z realizacji inwestycji w Gminie Łagiewniki za rok 2019 – informacja Wójta Gminy Łagiewniki Jarosława Tyńca

6. Podjęcie uchwały w sprawie dodatkowego wynagrodzenia rocznego dla Wójta Gminy Łagiewniki (projekt nr 118).

7. Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Łagiewniki na rok szkolny 2019/2020 w celu ustalenia zwrotu rodzicom kosztów przewozu dzieci, młodzieży i uczniów oraz rodziców (projekt nr 119).

8. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2020-2022 (projekt nr 120).

9. Podjęcie uchwały w sprawie dokonania zmiany budżetu Gminy Łagiewniki na 2020 rok (projekt nr 121).

10. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Łagiewniki do Stowarzyszenia Turystycznego Gmin Gór Sowich (projekt nr 122).

11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowej niezabudowanej oznaczonej geodezyjnie jako działka gruntu nr 349/1 położonej w miejscowości Jaźwina, stanowiącej własność Gminy Łagiewniki (projekt nr 123).

12. Informacja Przewodniczącej, Wiceprzewodniczących oraz Przewodniczących Komisji Stałych Rady Gminy Łagiewniki z działalności między sesjami.

13. Sprawozdanie Wójta Gminy Łagiewniki z działalności między sesjami.

14. Interpelacje, zapytania i wnioski radnych oraz odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski, zgłoszone na poprzednich sesjach.

15. Sprawy różne, pytania, wolne wnioski i informacje.

16. Zakończenie XVIII sesji Rady Gminy Łagiewniki.

« Powrót do strony głównej